Ik heb een klacht

U mag er van uitgaan dat iedere medewerker van Mijn Dierenkliniek elke dag weer zijn/haar uiterste best doet om de beste diergeneeskundige zorg te verlenen aan uw huisdier en tegelijk ervoor te zorgen dat u zich goed geholpen voelt. Desondanks kan het voorkomen dat u minder blij bent met de manier waarop u door ons geholpen bent. Erg vervelend.

Het staat u volledig vrij om een klacht aan ons door te geven. In veel gevallen is dat voor ons juist prettig omdat wij op deze manier kunnen leren van onze fouten. Nogmaals, wij hebben ons ten doel gesteld om u en uw huisdier zo goed mogelijk te helpen. Toch wil ik u vragen goed na te denken over de manier waarop u deze klacht formuleert. Bedenk namelijk dat er in geen enkel geval opzet in het spel is en onze dierenarts handelt vanuit zijn/haar hart voor dieren. Iemand is dierenarts geworden omdat hij/zij het fantastisch vindt om huisdieren beter te maken, te helpen. Dat dit niet makkelijk is en dat men soms in uw ogen verkeerd handelt is erg vervelend, maar niet de bedoeling.

Dus, maak hetgeen waar u ontevreden over bent gerust kenbaar aan ons, maar bedenk terwijl u dit schrijft dat een dierenarts 6 tot 8 jaar heeft gestudeerd om uw huisdier te helpen en niet om bewust een verkeerde diagnose te stellen, een extra hoge rekening te presenteren of onnodig bepaalde onderzoeken te doen en ook dat het voor de dierenarts in kwestie best vervelend is om een klacht te krijgen.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Drs. R.R.(Robbert) Kermani,
Eigenaar Mijn Dierenkliniek

e-mail formulier klachten

Deel dit via:
Translate »